Hej alla underbara läsare <3

Hej på er, jag är en tjej vid namn My som gillar att hjälpa andra ;) ni kan fråga allt på jorden till mig, Ni kan skicka era frågor till :
[email protected] eller [email protected]
eller så skriver ni bara eran fråga i kommentars fälltet.
jag kommer svara på frågorna så fort jag kan eller ser ;) men har tillgång till datan 24/7 så ni får nog snabbt era svar ;)
så fråga på :D
några saker jag garanterat svarar på:
-frågor om t ex kändisar filmstjärnor m.m
-bristningar, finnar m.m
-vad ska jag göra då ??
-jag vågar inte fråga ??
så fråga vad ni vill så får ni svar...
och vill ni inte att jag lägger ut frågan på bloggen så gör jag inte de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0